Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 31 Julai 2011

Video : Biadab !!! Ulama Umno Kafirkan Tok Guru Nik Aziz




Siapa yang mengkafirkan siapa sebenarnya ? Video ini dengan jelas menunjukkan ulama Umno terang2 telah mengkafirkan Tok Guru Nik Aziz.

Ceramah yang diadakan di Pengkalan Chepa ini aku tidak begitu pasti tarikhnya,tapi kalau diikutkan pada tarikh video ini dimuat naik ke laman youtube,ceramah ini mungkin diadakan sekitar bulan Jun 2011.

Sebelum ini Umno sering mendedangkan irama bahawa Pas telah mengkafirkan Umno,satu dakwaan tidak pernah dapat mereka buktikan.Melalui rakaman video ini aku ingin membuktikan bahawa ulama Umnolah yang mengkafirkan pemimpin Pas.

Disini aku ingin mencabar pencacai Umno sila kemukakan bukti video bahawa pemimpin Pas pernah mengkafirkan Umno,aku tunggu niii !!!! Jangan hanya pandai menjaja cerita yang tidak pernah berjaya dibuktikan !!! aku cabar !!!!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang Pok Nik kluk klek,wali selipar jamban kit siang dikafirkan.La ni Pok Nik jadi tisu jamban guan eng pulak.

Quantum Metal Consultant berkata...

Dah basi untuk minta bukti PAS kafirkan UMNO sebab PAS lebih teruk dari UMNO sekarang ni.

Penceramah itu bukan ulama UMNO cuma jemputan UMNO dan secara peribadi itu antara dia dan Nik Aziz, tidak ada kenyataan rasmi UMNO kafirkan PAS seperti yang dibuat oleh Hadi Awang di Rusilla (Amanat Hadi)

Tanpa Nama berkata...

Pendirian dan tingkahlaku ahli2 PAS ni sama dgn ciri2 org2 MUNAFIK..google ciri2 munafik dn bandingkan dgn tingkahlaku PAS.

Tanpa Nama berkata...

PUAK-PUAK MU NI MEME TAK RETI BASA,PAYAH KAWE NAK KECEK DENGAN ORE BELAH NI,BUAT HABIH AIR LIUR JAH...

Tanpa Nama berkata...

tak kiseh..apa apa pon memeng umNO KAFIR!!!! memeng ade ciri ciri kekapiran umNO..tak caye tegok perangei tak smyg, minum arak, judi, mebok pompuan, rasuh, bunh org..sume tu ade bokti pekerjaan org kapiR!

Tanpa Nama berkata...

xnmpok mcm Ulamak pn...Bercakap gapo gitu guna Teks...guana tu...bape pitih dapat abe weyh...sudah2 lah bersekongkol dgn golongan munafik tu..munafik sungguh puak2 UMNGOK ni.....mengaku ulamak pulop

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....