Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 22 Jun 2011

Video Seks : ' Datuk T ' Akan Didakwa Jumaat Ini ??


KUALA LUMPUR, 22 Jun — Tiga individu yang menggelarkan diri mereka sebagai “Datuk T” — yang telah menggemparkan negara apabila menayangkan rakaman video seks yang didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim akan didakwa di Kompleks Mahkamah Tinggi, Jalan Duta Jumaat ini.

“Datuk T”, terdiri daripada ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim bertindak mempertontokan rakaman video seks itu kepada wakil media terpilih di hotel Carcosa Seri Negara, 21 Mac lalu

“Datuk T akan didakwa di Mahkamah Jalan Duta pada pukul 8 pagi, 24 Jun 2011, harap maklum,” kata Shazryl (gambar) dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada The Malaysian Insider.

Ditanya sama ada perkara itu benar, Shazryl mengesahkan perkara itu.“Confirm (sah),” jawannya ringkas.

Ketiga-tiga “Datuk T” ini kemungkinan akan didakwa dibawah Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah,

Anwar, Ketua Umum Pakatan Rakyat telah menafikan bahawa beliau adalah si pelaku dalam rakaman video seks itu selain telah membuat laporan polis.

Selain itu, Shazryl juga telah melakukan sumpah laknat bagi membuktikan dakwaan yang dibuat itu adalah benar dan Anwar adalah pelaku dalam rakaman video sesk itu.Polis juga telah mengesahkan rakaman video seks itu adalah tulen dan sahih.

Tindakan “Datuk T” yang bertindak menayangkan rakaman video seks itu kepada umum mendapat bantahan dan kecaman dari banyak pihak terutamanya pemimpin Pakatan Rakyat.Rakaman video seks itu juga telah disebarkan secara meluas di Internet.TMI

ULASAN TINTA HIJAU DKB

Betul ke mereka akan didakwa.Setakat ini belum ada apa2 kenyataan yang keluar sama ada dari pihak Polis atau Peguam Negara.Kenyataan kononnya mereka akan didakwa hanya keluar dari Eskay sorang je.Itupun melalui SMS.

Boleh pakai ke ni !! bukan ke Eskay ni suka berbohong.Kenyataan beliau dulu banyak pembohongan dan percanggahan fakta telah dikesan. Ambo pernah dedahkan DISINI .

Atau beliau sekadar mencari publisiti murahan setelah isu video seks ini semakin tidak diendahkan rakyat.Kalau benar Datuk T ini akan didakwa,eloklah tapi biar perbicaraan yang adil.Kalau tidak,apa nak di hairankan kerana kita tahu siapa dibelakang Trio ini.

Kita tunggu dan lihat apa kesudahan permainan jahat mereka ini...

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....