Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 9 Jun 2011

Mahkamah Halang Lelong Ibu Pejabat PKR


PETALING JAYA: Proses lelongan ibu pejabat Parti keadilan Rakyat (PKR) yang dijadual pada Khamis dibatalkan ekoran satu perintah mahkamah bagi menghalang proses berkenaan diteruskan.

Bendahari PKR, William Leong berkata, beliau menerima maklumat pembatalan proses berkenaan awal pagi ini daripada pihak bank.

"Saya dimaklumkan oleh pihak bank bahawa proses lelongan dibatalkan.

"Apa yang diberitahu ialah mahkamah telah mengeluarkan satu injunksi bagi menghalang bangunan tersebut dilelong," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Khamis.

Menurut sumber, injunksi tersebut dipohon oleh pihak ketiga iaitu pemiutang lain kepada pemilik bangunan berkenaan.

"Difahamkan pemilik bangunan itu juga gagal melangsaikan hutang dengan pihak lain. Jadi mungkin pemiutang tersebut mahu mendapatkan hak pemilikan bangunan itu sebagai ganti hutang yang tak dapat dijelaskan," kata sumber berkenaan.

Sebelum ini William yang juga Ahli Parlimen Selayang berkata PKR mungkin mempertimbangkan bagi membeli bangunan itu namun ia bergantung kepada harga yang ditawarkan.

Ibu pejabat PKR yang terletak di Merchant Square akan dilelong kerana pemilik bangunan yang disewa parti tersebut gagal membayar balik pinjaman bank.

PKR menyewa dua lot bangunan di mana setiap satu lot setinggi lima tingkat dengan sewa bulanan di antara RM10,000 ke RM20,000 sebulan kepada sebuah syarikat.Mstar

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....