Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 20 Februari 2011

Video : Memalukan !!! Pelajar India Dipaksa Sebut " Keling Babi "





Ya Allah apa nak jadi dengan bangsa ni? malu lah MELAYU mana perginya akhlak dan sahsiah.
Sebagai umat islam dan bangsa melayu ambo secara peribadi amat kesal sedih dengan video yang memang menghina kaum India ini.Tindakan ini secara tidak langsung memalukan umat islam serta bangsa melayu itu sendiri.Untuk perakam video ini saya harap kamu akan terima balasan sewajarnya.
Manakala buat kaum India saya rasa kamu memang berhak marah ke atas perakam dan gengnya,tapi janganlah akibat nila setitik rosak susu sebelanga. Ambo percaya majoriti kaum melayu dan umat islam amat tidak bersetuju dengan tindakan perakam video ini.
Kita tunggu apa pula tindakan yang akan dilakukan pihak berwajib dan Kementerian berkaitan dalam menangani gejala tidak sihat ini.Nampaknya slogan 1 Malaysia hanya tinggal slogan dan mereka sebenarnya telah gagal menterjemahkan dalam erti kata yang sebenar maksud 1 Malaysia yang mereka laung laungkan.
Seharusnya setelah lebih 50 tahun merdeka perkara seperti ini tidak timbul lagi.Ya Umno sememangnya telah gagal memupuk perpaduan antara kaum dalam erti kata yang sebenar.

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....