Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 5 Mac 2010

Zulkifli Nordin salahkan PKR ahlinya keluar parti




Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Noordin, menyifatkan tindakan beberapa ahlinya bertindak keluar parti adalah kesilapan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Malah katanya tindakan susulan selepas ahli parti mengumumkan untuk keluar dari parti yang didukung mereka sebelum dan selepas pilihan raya ke-12 lalu sebagai tidak berakhlak.

2 ulasan:

Budak Bandaq Baru berkata...

Yang aku nampak YB Zul ni dia cuba nak main silap mata....Benda ni biasa dlm business.

Ini andaian aku (sbb apa dlm business kau orang kena tahu macamana nak main dgan suasana dan spekulasi)...dia kononya tak akan letak jawatan tapi dia nak letak jawatan. Jadi...supaya orang tak nampak salah dia (sedangkan memang dia dah buat banyak salah dengan membelakangkan parti)...dia akan biarkan jawatankuasa Disiplin yang ambil tindakan....dan memecat beliau. Jadi, tak nampak lah yang dia yang nak letak jawatan.
Jadi, bila parti yang pecat beliau...maka...lagi banyak lah peluru yang beliau akan keluarkan.

Diapun ada kata kalau keadaan dah terdesak...ida sendiri akan buat keputusan. Bagus la tu....lebih baik buat keputusan awal. Kepalapun tak pening...kemudian boleh la joint UMNo atau bebas.

Tapi jangan lupa YB woiiii...kalau nak orang hormat hang....berundur lah dengan terhormat macam YB India di Kedah yang letak jawatan tu. Bukannya buat keputusan lompat parti pulak ye? Itu YB Katak namnya....orang dah tak hormat dah. Hang pakai kupiaqh ke....hang pakai serban ke....hancur punah nama hang. Malu keluarga hang nanti.

Hang jangan lah jadi katak2 dulu...bila dah lo9mpat parti membohong pulak pada orang ramai dengan kata2.."mereka lompat sbb dapat sokongan dpd rakyat"...ha...ha...ha..
Tak malu ke muka macam tu.....menipu rakyat.....macam hang kata...."firaun kecil"

Cukup kot noh....

azman kamarul berkata...

Kalau MP Kulim Bandar Baru tu semakin menyusahkan...eloklah kita pakat doa ramai-ramai supaya dia cepat keluar PKR .

AMAN DAN BERSIH PKR.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....