Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 12 Februari 2010

Video & Gambar : Puluhan Ribu Banjiri Ceramah DS Anwar Dan DS Nizar Di Batu Caves






Liputan: Nagabersembor@telokbakong.com





Ceramah Pakatan Rakyat yang bertajuk "FITNAH Ke 2?" bersama YB Dato Seri Anwar Ibrahim selaku Penasihat PKR dan MB Pakatan Rakyat Perak Dato Seri Mohd Nizar Jamaluddin , bersama YB Azmin Ali dan lain-lain pimpinan Pakatan Rakyat telah berlangsung di Dewan Kompleks Sukan, Seri Siantan, Jalan Sungai Tua, Batu Caves. Ceramah berkenaan bermula pada jam 9.00 malam.

Lebih kurang 10 ribu penyokong dan simpatis kepada PR telah hadir untuk mendengar penerangan dari YB Dato Seri Yop Nizar, Dato Seri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan lain-lain pimpinan PR. YB Azmin Ali meminta rakyat dan penyokong Pakatan Rakyat masuk hingga ke depan dewan sehingga ada yang duduk di atas pentas ceramah, hadirin memenuhi dewan dan dianggarkan lebih kurang 2 ribu orang tidak dapat memasuki dewan.



Semasa Dato Seri Anwar Ibrahim mula berucap pihak Polis pihak polis meminta penganjur "off"kan pembesar suara diluar dewan, Dewan Sri Siantan Jalan Sungai Tua, Batu Caves.



Dalam ucapanya YB Azmin Ali meminta rakyat dan penyokong Pakatan Rakyat supaya memboikot UTUSAN Meloya (UM) sampai bangkrap kerana terlalu banyak berita-berita fitnah terhadap pimpinan PR. YB Dato Seri Nizar Jamaluddin memberi penerangan senario isu penghakiman Mahkamah Persekutuan tentang kes rayuan beliau mengenai jawatan MB Perak serta menyatakan komitmen PR Perak untuk terus berjuang menjatuhkan BN di Perak demi kesejahteraan rakyat. Manakala Dato Seri Anwar Ibrahim pula menerangkan sekitar isu kes tuduhan liwat yang sedang dibicarakan.

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....