Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 23 Disember 2009

Skandal menteri-Artis ke lembaga disiplin UMNO?


Isu hadiah kereta mewah RM1.5 juta seorang anggota Kabinet lelaki kepada artis pujaannya telah perbualan hangat bukan sahaja dalam dunia media malah perkara ini dipandang serius oleh pimpinan Umno.

Seorang pemimpin tinggi parti berkata secara peribadi kepada Suara Keadilan menteri kanan tersebut perlu membuat penjelasan supaya imej dan nama baik Umno tidak terjejas.

Dalam nada yang lebih serius pemimpin itu tidak menolak kemungkinan isu tersebut akan dibawa ke Jawatankuasa Lembaga Disiplin Umno untuk dibincangkan dan diambil tindakan lanjut.

Sebuah blog pro-Umno sebelum ini telah mendedahkan identiti serta artis terbabit dan menggesa menteri kanan tersebut segera membersihkan nama beliau.

Berdasarkan komentar selamatkanumno.blogspot.com pemimpin Umno itu berasa tidak yakin skandal menteri-artis itu akan mendapat perhatian pucuk pimpinan parti kerana ia mungkin melibatkan juga Perdana Menteri.

Isu hadiah mewah menteri kanan tersebut menjadi perbualan mulut wartawan media hiburan tempatan apabila artis popular itu dikatakan “menayangkan” kereta barunya kepada rakan artis dan wartawan. freemalaysiatoday

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....