Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 18 Disember 2009

Dikaitkan Dengan Bung Moktar,Zizie Kini Sangat Tertekan


KUALA LUMPUR, Dis 18 — Pelakon Zizie Izette yang dikatakan sudah berkahwin dengan Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar Radin bukan saja enggan mengulas berita pernikahannya, bahkan sangat tertekan dengan apa yang berlaku sejak beberapa hari lalu.

Menurut pelakon berkulit gebu itu, dia membuat keputusan untuk tidak memberi sebarang kenyataan lagi kerana bimbang penjelasannya disalah erti.

"Saya dah tak nak ulas apa-apa lagi pasal tarikh nikah atau apa saja. Cukuplah dengan apa yang saya berikan kepada Utusan Malaysia tempoh hari," katanya dipetik Utusan Malaysia hari ini.

Aktres berusia 31 tahun itu mengulas dakwaan kononnya dia menyembunyikan berita pernikahannya dengan Bung Moktar.

Bung Moktar yang dihubungi semalam meminta agar tidak buat spekulasi lag.

Pun begitu, Timbalan Pengerusi Kelab Ahli Parlimen BN itu “disahkan” sudah berkahwin dengan pelakon Zizie Izette.

Rakan Bung Moktar, Datuk Mohamed Aziz berkata, "terjawablah sudah teka-teki."

"Saya telah menghubungi kawan saya Bung Moktar, senang cakap mereka sudah selamat.

"Saya mendoakan agar beliau bahagia, kebahagian kawan adalah kebahagian kita," kata Mohamed yang juga Ahli Parlimen Sri Gading ketika ditemui di bangunan Parlimen semalam.

Mengulas lanjut, Zizie memohon pertimbangan daripada semua pihak agar memberikan ruang buatnya untuk memberi fokus pada kerjaya lakonannya.

"Saya merasa amat tertekan ketika ini. Sudahlah tak ada masa untuk diri sendiri kerana sibuk dengan lakonan terpaksa pula menjawab soalan orang ramai.

"Jadi, lebih baik saya tidak memberikan apa-apa lagi kenyataan kerana bimbang apa yang diperkatakan akan disalah erti serta menyebabkan orang lain terluka.

"Saya tidak berniat untuk mengguris hati mana-mana pihak," kata Zizie lagi.

Pelakon filem Kekasih Awal dan Akhir itu juga enggan berjanji dengan mana-mana pihak sama ada satu hari nanti dia akan mengumumkan hal yang melibatkan pernikahannya.

Zizie berkata, buat masa sekarang, dia tidak mahu langsung memikirkan isu pernikahannya kerana terlalu sibuk dengan komitmen lakonan.

"Biarlah masa yang menentukan segala-galanya. Daripada pihak saya buat masa sekarang tiada apa yang ingin dikongsi dengan anda semua.

"Saya sudah penat untuk menjawab soalan sama yang ditanya kepada saya sejak kebelakangan ini," tegas Zizie lagi.

Sejak beberapa hari lalu heboh diperkatakan Zizie dan Bung Moktar sudah bernikah dan mengadakan majlis resepsi di sebuah hotel terkemuka di ibu negara.

Selain Bung Moktar, ibu kepada aktres berkenaan, Khaty Fauziah juga menegaskan, anaknya belum bernikah dan sebagai ibu dia merestui jodoh anaknya dengan mana-mana saja lelaki pilihan Zizie.TMI

1 ulasan:

armouris berkata...

tahniah Bung Mokhtar ada isteri no 2!! info tentang seks suami isteri kat sini - Isteri Pura-pura Orgasma

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....