Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 11 September 2009

Majlis Berbuka Puasa Dewan Pemuda Pas Kawasan Besut


Antara tetamu yang hadir Penasihat Pas Kaw. Besut,Dato' Hj Husin Awang,Tim. Ketua Pas Kaw.Besut Hj Hassan Salleh dan sebahagian AJK Pas Kaw. Besut.
Turut bersama Ketua Penerangan Pas Terengganu Ust Nik Zawawi salleh dan AJK Pas Kaw. Besut Ust Abd Aziz Abas
Tetamu dari seluruh Kawasan Besut,kehadiran anda di alu alukan
Antara sebahagian tetamu jemputan yang hadirNaib Presiden Pas YB Salahudin Ayub,bertarawih bersama AJK Dewan Pemuda Pas Kaw. Besut dan tetemu yang hadir.Turut kelihatan Adun Limbongan Drs Zainuddin Awang Hamat dan Ketua Pemuda Besut,Ust Zulkifli Kadir
Penceramah pertama,Adun Limbongan Pasir Puteh Kelantan Drs Zainuddin Awang Hamat
Naib Presiden Pas,YB Salahudin Ayub sedang menyampaikan ceramah beliau
Dewan Pemuda Pas Kawasan Besut telah berjaya menganjurkan Majlis Berbuka Puasa bersama Naib Presiden Pas YB Hj salahudin Ayub pada Khamis 10/9/2009 bertempat di Dewan Hj Salleh Alor Lintah.Majlis yang berjaya menarik kehadiran hampir 300 tetamu itu turut di sertai Adun Limbongan,Drs Zainuddin Awang Hamat dan seluruh Pimpinan Pas Kawasan Besut.Untuk tujuan ini seekor lembu telah di tumbangkan untuk menyediakan hidangan para tetamu.Apa yang membanggakan,seluruh persiapan untuk majlis ini bermula dengan menyembelih,melapah dan memasak gulai serta semua persiapan yang lain dilakukan sendiri oleh AJK Pemuda Pas Kaw. Besut dengan sedikit bantuan Muslimat.Selain Berbuka Puasa,majlis turut mengadakan program sembahyang Tarawih dan Ceramah Umum oleh YB Zainuddin dan YB Salahudin sendiri.
SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....