Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 5 Ogos 2009

Zamri lawan Nizar:Majlis Ceramah Datuk Sri Nizar di Besut

Adun Melor,YB W.Ismail W.Jusoh Penceramah pertama menggantikan MP Machang YB Saifuddin Nasution yang tidak dapat hadir
MB Perak yang sah YAB Datuk Sri Ir Mohd Nizar Jamaluddin sedang menyampaikan ucapan
Penghormatan untuk tahanan demo mansuh ISA dari Pemuda Besut.Di pakaikan baju Mansuh ISA oleh Datuk Sri Nizar sebagai mengenang pengorbanan mereka.Kiri sekali saudara Sarbani,
AJK Pemuda Besut yang gambarnya ditahan banyak tersebar dalam internet
Para tahanan mansuh ISA dari kalangan Pemuda Besut di bawa keatas pentas untuk di perkenalkan kepada hadirin.Turut kelihatan Ketua Penerangan Pas Kawasan Besut Ust W.Ahmad Shukri W.Isa,kanan sekali dan Ketua Dewan Pemuda Pas Kawasan Besut Ust Zulkifli Kadir,kiri sekali.
Kenangan Ambo dan rakan rakan bersama Datuk Sri Ir Mohd Nizar Jamaliddin,MB Perak yang sah


Padang Luas Dalam 4.ogos.2009: Hari ini Datuk Sri Ir Mohd Nizar Jamaluddin hadir di Besut untuk berceramah.Ceramah anjuran bersama Dewan Pemuda Pas Kawasan Besut dan Pas Cawangan Padang Luas Dalam itu diadakan di Madrasah Padang Luas yang juga Markas Pas cawangan itu.Dalam ucapannya antara lain Nizar banyak menyentuh isu di Perak di samping isu isu terkini yang berlaku dalam negara. Beliau menyampaikan ucapannya dalam loghat Kelantan (yang sememangnya menjadi bahasa pertuturan penduduk Besut) sepenuhnya.He.he.kelah jugok datuk nih kecek Klate,peklak la sikit tapi bulih doh.Di samping itu para tahanan Demo Mansuh ISA dari Pemuda Besut turut dibawa ke atas pentas untuk di perkenalkan pada hadirin.Mereka turut di pakaikan baju Mansuh ISA oleh Nizar sebagai simbolik mengenang pengorbanan mereka.
Sebelum itu Adun Melor YB Ust W.Ismail W.Jusoh menjadi penceramah pertama menggantikan MP Machang YB Saifuddin Nasution yang tidak dapat hadir.Majlis turut di hadiri Tim. Ketua Pas Kaw. Besut Hj Hassan Salleh dan beberapa pimpinan yang lain.
SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....