Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 29 Julai 2009

Zamri lawan Nizar: Pemuda Umno Kedah buat laporan Polis

ALOR SETAR 29 Julai - Pergerakan Pemuda UMNO Kedah hari ini membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengenai penyelewengan tender balak yang didakwa membabitkan pemimpin tinggi kerajaan negeri Kedah.
Ketuanya, Badrulhisham Hashim ditemani Ketua Pemuda UMNO Bahagian Pokok Sena, Harris Che Mat membuat laporan di pejabat SPRM cawangan Kedah di Anak Bukit di sini.
“Pergerakan Pemuda UMNO membuat laporan itu setelah mendapat bukti yang semuanya diserahkan kepada SPRM untuk mengambil tindakan. Saya yakin SPRM akan dapat membongkar kes ini,” katanya kepada pemberita selepas membuat laporan itu.
Beliau mendakwa penyelewengan itu membabitkan kepimpinan kerajaan negeri Kedah.
“Selain itu, pemberian tender balak di Lot 1771 Bukit Kachi, daerah Kubang Pasu mempunyai unsur penyelewengan,” dakwanya. - Bernama



Pemuda Umno buat laporan Polis kes rasuah.He..he.. lucunya tak bimbang ke nanti kena melutut minta maaf macam raja sepak Datuk Nozula di Kelantan.Mula mula tuduh,lepas itu terhegeh hegeh minta maaf.Tak pun cam Utusan Meloya yang terpaksa melutut pada Tok Guru.

SPRM pun satu kalau sebelah sana buat laporan cepat je siasat,kalau sebelah sini ehemm faham faham jela.Siapa pulak yang mati di Kedah nanti ha..ha..ha..Ambo nak nasihatkan pada Pemuda Umno dan SPRM selesaikan dulu kes kes yang berprofile tinggi yang semua orang tahu.Betul tak nenek Rafidah.Tak pun bongkarkan kotak kotak sakti si Ezam.Jangan hanya nak cari publisiti murah nanti terpercik ke muka sendiri,tapi tak apa tuduh melulu pun tak apa kalau kena saman Mat Taib yang kira duit pakai timbang kilo tu boleh tolong bayarkan.Jangan nak tunjuk baik la Pemuda Umno, bos kamu yang menang Ketua Pemuda tu pun

1 ulasan:

surau al-falah pandan jaya berkata...

Manusia kalau diberi kuasa hendaklah amanah dengan erti kata tidak mementingkan diri sendiri.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....