Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 28 Julai 2009

Zamri lawan Nizar: Berita lucu dari Afrika Part 2..ha.. ha.. ha..


KAMPALA 28 Julai - Pemimpin-pemimpin UMNO tidak perlu memberi respons kepada kenyataan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkaitan hubungan parti itu dan UMNO memandangkan rekod pendirian Menteri Besar Kelantan itu yang berubah-ubah.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, penafian Menteri Besar Kelantan itu semalam mengenai kesediaan Kerajaan Pas Kelantan mengadakan hubungan bersama UMNO bukanlah yang pertama.

"Ia macam satu putaran, dulu pun dia buat kenyataan begini tapi dia kata tak sebut begitu. Mungkin yang terbaik kepada kita sekarang ialah tak perlu buat apa-apa komen (kepada kenyataan-kenyataan Nik Abdul Aziz).

"Semacam kita ini seolah-olah silap (setiap kali respons kenyataan Nik Abdul Aziz) walaupun kita hanya respons berdasarkan apa yang kita tahu mengenai kenyataan beliau. Kalau apa yang dilaporkan oleh media itu memang betul, respons kita sebelum ini tidak silap," katanya kepada wartawan Malaysia di sini hari ini.

Timbalan Perdana Menteri berada di sini untuk menghadiri Dialog Perkongsian Pintar Global 2009 (Global 2009) di Munyonyo Commonwealth Resort dekat sini yang bermula kelmarin dan berakhir hari ini. - Utusan

Itulah Umno,hidung tak mancung pipi tersorong sorong.Nampaknya UMNO sekali lagi terkena penangan Tok Guru kita woo..woo..hidup Tok Guru..hidup Tok Guru.Mereka sekali lagi tersungkur angkara ciptaan sendiri.Bola tanggung yang di sangka rupanya taik burung menimpa muka,sipi sipi kata P.Ramlee ha..ha..ha..Kini mereka terpaksa mengalah dan kenyataan ini datang dari Timbalan Presiden mereka.Apabila Tok Guru keluarkan kenyataan kali pertama(rujuk catatan Ambo sebelum ini) maka berbondong bondong kuncu kuncu UMNO cuba menyerang Tok Guru dengan berbagai kenyataan.Pas nak masuk UMNO? woi..woi.. jauh panggang dari api puihh!!Apabila Tok Guru keluarkan kenyataan kedua(juga rujuk catatan Ambo sebelum ini) mereka sunyi sepi bak dilanggar garuda,sehinggakan Timbalan Presiden mereka yang sedang mengajar negara Afrika cara menangani rasuah he..he..he..terpaksa mengeluarkan kenyataan.Tahniah Tok Guru,Tok Guru memang hebat berpolitik,teruskan menggertak UMNO biar mereka terkencing,terberak sehingga seluar mereka bergelumang dengan taik,teruskan..

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

1 ulasan:

JimAlifSiin berkata...

Takbir!!!

Allahuakbar!!!

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....