Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 16 Februari 2013

Video : Insiden mahasiswa dikepung samseng Umno Pekan




Kejadian berlaku semalam, 15 Februari 2013 ketika mahasiswa GM13 sedang menjalankan kempen menyebarkan risalah kesedaran berkaitan PRU13.Video ihsan webtvpaspekan.blogspot.com.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MENAWAN PAHANG SUATU YG MUSTAHIL. TIADA SUATU ANALISA YG MENUNJUKKAN PAHANG MAMPU DITAWAN PR. ADALAH LEBIH BAIK GM13 BERTUMPU DI KAWASAN2 KELABU YG PELUANG PR NAMPAK CERAH SEPERTI BERA DAN SEUMPAMANYA UTK MENANWAN KAWASAN PARLIMEN YG AKHIRNYA AKAN BERJAYA MEMBAWA PR KE PUTRAJAYA. DGN MAJORITI MELEBIHI 20,000 UNDI DI PEKAN USAHA GM13 AKAN MERUGIKAN TENAGA, MASA, DAN WANG RINGGIT. KEPADA GM13, BUAT SEDIKIT ANALISA KAWASAN2 YG MAMPU DITAWAN, KUMPUL LEBIH RAMAI TENAGA MAHASISWA DAN BERGERAKLAH DI KAWASAN DUN DAN PARLIMEN KELABU. SELAMAT BERJUANG.

syed berkata...

Menonton insiden ini saya teringat satu perangai yang hanya ada pada orang melayu sahaja iaitu AMUK. Biasanya orang melayu yang terdesak akan mengamuk. Mungkinkah insiden ini merupakan sebahagian dari perangai suka mengamuk orang Melayu. Kalau benar, amat terbuktilaah UMNO kini terdesak

Tanpa Nama berkata...

parlimen pekan yg diwakili perdana menteri amat mustahil untuk ditawan. belum berlaku dlm sejarah kawasan pm dpt ditawan. dgn semangat yg berkobar2 GM13 ini, elok saja disalurkan ke kawasan2 kelabu untuk matlamat menawan putrajaya. usah bazirkan tenaga, masa, dan wang ringgit. drp analisa sy sendiri, ada 4 kawasan parlimen di pahang yg berpotensi utk pakatan rakyat menang. kerahkan tenaga mahasiswa ke sana. in sya allah, putrajaya akan jadi milik PR.

Tanpa Nama berkata...

tu samseng tahi kucinggggggg ....jangan nak berlagak laa celaka

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....