Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 5 Januari 2013

HKR: Pemuda PAS kerah 100,000 ahli hadir

KUALA LUMPUR: Pemuda Pakatan Rakyat akan menggerakkan 100,000 anak muda untuk hadir dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat pada 12 Januari ini.

Ketua Pemuda PAS Malaysia Nasrudin Hassan berkata, sebahagian besar mereka yang akan memenuhi Stadium Merdeka Sabtu ini adalah dari kalangan anak muda.

Katanya, setiap parti akan menggerakan sekurang-kurangnya 30,000 anak muda untuk menyemarakan kemuncak Himpunan Kebangkitan Rakyat itu nanti.

"100,000 itu adalah target paling minima, dan kita percaya lebih daripada ini akan bersama-sama dalam himpunan nanti,"katanya dalam sidang media di Pejabat Agung PAS.

Turut bersama dalam sidang media Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Shamsul Iskandar Mat Akin dan Ketua DAPsy Teo Kok Seong dan wakil kepimpinan Dewan Pemuda PAS.

Sehubungan itu, bagi menyemarakkan himpunan itu nanti Pemuda Pakatan Rakyat akan mengadakan 'Road To KL 112' sepanjang minggu depan bermula 8 hingga 11 Januari ini di Kluang dan Parit Raja Johor, Dataran Manggis Selama Perak, Kompleks Muhibbah Taman Bolton Gombak dan Dataran Anak Muda Petaling Jaya Selatan.

Dalam pada itu, Pemuda Pakatan Rakyat akan ke Stadium Merdeka pada 7 Januari ini bagi menyerahkan memorandum agar pihak pengurusan stadium membenarkan Himpunan Kabangkitan Rakyat diadakan di situ kerana sehingga hari ini pihak sekretariat himpunan masih belum mendapat keputusan rasmi daripada pihak berkenaan.

Bagaimanapun, Pemuda Pakatan rakyat benar-benar mengharapkan Perdana Menteri menunaikan janjinya sebelum ini.

"Kalau beliau mengamati slogannya janji ditepati kita percaya himpunan dapat dibuat di stadium. Kalau tidak dibenarkan bermakna PM berbohong,"katanya.Hrkh

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....