Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 4 November 2012

Video : Wakil rakyat Pakatan Rakyat dihalang membantu mangsa ribut




 PELIK, hairan, bodoh dan kejam, namun inilah yang berlaku di Negeri Melaka. Penguatkuasa Majlis Perbandaran Hang Tuah, telah menghalang seorang wakil rakyat Pakatan Rakyat untuk membantu mangsa ribut, di Taman Air Keroh, Melaka.

Lihat dengan mata kepala anda sendiri bagaimana penguatkuasa digunakan untuk menghalang pemberian bantuan kepada rakyat yang ditimpa musibah akibat bencana ribut. Pelbagai alasan diberikan untuk merobohkan booth kecil yang dibina oleh wakil rakyat itu.


Difahamkan pihak penguatkuasa telah memberikan notis untuk menutup booth kecil yang didirikan dalam masa sejam. Jika tidak pihak penguatkuasa yang diperalatkan ini akan merampas segala barang-barang di booth tersebut.Lihat rakaman video di atas.

Bila sudah terdesak, nampak sangat otak mereka sudah tidak berfungsi dengan baik. Sifirnya mudah, selepas ini wakil BN pula akan datang kepada mangsa ribut dan berkata hanya BN yang membantu rakyat. Tengok wakil rakyat Pakatan Rakyat, mana ada nak bantu rakyat?Milosuam

5 ulasan:

Homestay Saderi Putrajaya berkata...

"matlamat tidak menghalalkan cara"

alba berkata...

Amat menyedihkan dan sukar untuk dipercayai dan diterima atas sikap yang jelas begitu angkuh dan bongkak. Satu usaha murni untuk membantu mangsa2 bencana seharus nya dialu-alukan. Tak faham lah apa matlamat sebenar penguatkuasa ini??? Ptuiii..!

Tanpa Nama berkata...

MAkin bertambah HAPRAK dan HARAMJADAH!!!!!

Tanpa Nama berkata...

memang Haram Jadahhhhhhhh... nak bagi bantuan pun dihalang...apa punya pemimpin ?? otak mcm otak lembu NFC...

Tanpa Nama berkata...

halang menghalang larian pun berhalang.pilihlah ketua yang seperti diperintahkan oleh Allah dan Rasul itu baru betul bukan seperti yang diajar oleh penjajah.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....