Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 1 September 2012

Video &Gambar : Bas Jelajah Merdeka DS Anwar diserang







PETALING JAYA 1 SEPT: Walau diserang, Bas Merdeka Rakyat tetap meneruskan program gelajahnya, demikian tegas Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dalam sidang media di Ibu Pejabat PKR di sini hari ini.

Menurut Azmin serangan samseng ke atas bas Merdeka Rakyat berkenaan gagal mematahkan kemaraan jelajah tersebut.

Malah dalam sidang media sama, Pengarah Startegi PKR, Rafizi Ramli memberitahu bas tersebut telah mula bergerak menuju ke distinasi jelajah seterusnya, Grik.

Pagi tadi kira-kira jam 4.30 pagi Bas Merdeka Rakyat yang memulakan perjalanan di sebelah pantai timur dicemari dengan insiden buruk apabila ia diserang di Kota Bharu.

Memetik laporan portal rasmi PKR, keadilandaily.com akibat serangan itu cermin depan retak dan simbahan cat merah di bahagian depan Bas dua tingkat yang digunakan untuk program jelajah Merdeka Rakyat.

Kejadian berlaku ketika bas berkenaan diparkir di depan pasar besar Siti Khadijah, Kota Bharu.Bas berkenaan sebelum ini dinaiki Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat.

Kejadian ini berlaku kira-kira jam dua pagi selepas ceramah perdana Merdeka Rakyat di Padang Majlis Daerah Tanah Merah, malam tadi.

Ia disedari pemandu bas berkenaan, SP Raman, 39, yang kemudianya membuat satu laporan polis di Ibu Pejabat Daerah Polis Kota Bharu dan siasatan dikendalikan pegawai penyiasat, Inspektor Fazillah.

Setiausaha Pengelola PKR, Radin Shamsulkamar dipetik berkata kos membaik pulih bas berkenaan dianggar lebih RM10,000.Sementara itu, pemandu bas SP Raman pula berkata, kejadian berlaku ketika beliau sedang tidur di tingkat atas bas.

“Saya dengar ada bunyi kaca pecah. Saya segera keluar bas dan nampak ada sebuah kereta Proton Wira dengan bunyi bising, laju meninggalkan tempat ini. Kemudian, saya nampak ada dua batu dan dua plastik cat berwarna merah di tepi bas,” katanya seperti dilapor Keadilandaily.TVS

3 ulasan:

Quantum Metal Consultant berkata...

drama terbaik untuk simpati

Tanpa Nama berkata...

Hangpa org2 pas tak rasa ka ada penipuan dlm insiden ini? Org2 umno x pernah buat benda bodoh mcm ni. Hanpa percaya sgt kpd anwar tu?
Kalau benda simple mcm tu pun tak pandai nak nilai, mcm mana hangpa nak menghadapi penipuan yahudi yang jauh lebih dahsyat? Tun Mahadhir dah terbukti boleh, hangpa dan pemimpin hangpa nampak gaya nak kena jual dgn yahudi ......

Tanpa Nama berkata...

Pemuda tahan lasak dah mula hidupkan kembali.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....