Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 12 September 2012

Calon PRU 13 : MB Kedah enggan campur tangan

ALOR SETAR - Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak menyerahkan sepenuhnya kepada Pas Pusat untuk memuktamadkan calon Pas Kedah yang layak bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Beliau yang juga Pesuruhjaya Pas Kedah, berkata, perkara itu di bawah bidang kuasa Pusat dan pemimpin yang paling layak untuk mengulas isu berkaitan calon PRU13 adalah pemimpin Pusat.

“Tidak sesuai saya ulas berkaitan calon Pas Kedah, yang paling layak ialah pemimpin Pas Pusat,” katanya ringkas ketika dihubungi semalam.

Azizan berkata demikian ketika diminta mengulas laporan Sinar Harian semalam yang menyebut bahawa Pas sudah selesai memuktamadkan calon PRU13, di mana 95 peratus daripadanya mendapat persetujuan Majlis Syura.

Menurutnya, buat masa ini, beliau lebih gemar berdiam diri sehingga keputusan rasmi dikeluarkan oleh Pas Pusat.

“Saya tidak mahu dilabel ‘campur tangan’ dalam isu Pusat. Biarlah Majlis Syura selesaikan. Lebih elok saya tumpu pada urusan pentadbiran negeri,” katanya.

Kelmarin, sumber terdekat Majlis Syura mendedahkan, hampir kesemua nama dibawa ke Majlis Syura mendapat perkenan badan tertinggi Pas itu.

Sekitar lima peratus masih di peringkat penelitian di peringkat negeri dan kawasan masih meneliti senarai pendek buat kali terakhir. Sumber memberitahu, tidak banyak perubahan dalam senarai yang dikemukakan.SH

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....