Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 7 Februari 2012

Gambar : Sultan Kelantan Ziarah Keluarga Mangsa Lemas





sumber foto: pelbagai/terima kasih kepada pemilik-pemiliknya

B
achok – Keluarga dua beradik mangsa lemas di Kampung Tualang Salak dekat sini terharu atas keprihatinan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V yang mencemar duli menziarah mereka petang kelmarin.

Gambar: Keluarga dua beradik mangsa lemas 23 November lalu terharu atas keprihatinan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V yang sudi mencemar duli ke kediaman mereka.

Baginda yang tiba di kediaman nenek mangsa, Saudah Mat Yaakob, 63, disambut Ketua Jajahan Bachok, Zulkifli Abdul Rahman; Timbalan Ketua UMNO Bahagian Bachok, Datuk Dr. Ilias Husain dan beberapa pegawai kerajaan lain.

Bapa mangsa, Ruslan Ab. Ghani, 46, berkata, dia amat berbesar hati apabila diberitahu bahawa Sultan Kelantan akan mencemar duli ke rumahnya dua hari lalu.

“Kami menjunjung kasih di atas kunjungan baginda serta menghulurkan sumbangan untuk keluarga kami. Baginda sememangnya prihatin dengan nasib rakyat,” katanya ketika ditemui di sini kelmarin. -kosmo

Sumber : Greenboc

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semoga Tuanku ini kekal berjiwa sedemikian apabila dilantik menjadi Agong kelak malah dikurniakan Allah permaisuri yang baik dan berhemah seperti Tuanku juga...Aaaamin

Tanpa Nama berkata...

bertuahnya rakyat kelantan punya seorang raja yang begitu mulia hatinya. tangan baginda sendiri yang menghulurkan sumbangan tersebut.

semoga dipanjangkan umur kepada tuanku sultan kelantan. salammm

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....