Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 3 Mac 2011

Ummi Hafilda Perkakas BN,Rakyat Bijak Menilai



SHAH ALAM 3 MAC : Kehadiran Ummi Hafilda pada kempen pilihanraya kecil DUN Merlimau malam tadi tidak memberi sebarang kesan kepada Pakatan dan juga pengundi di kawasan itu, kata Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar.
Malah ujarnya, Umno-BN sudah kehilangan keyakinan rakyat sehingga terdesak menurunkan Ummi Hafilda yang dianggap sebagai alat, memandangkan beliau tidak ada kredibiliti untuk berkempen pada pilihanraya kecil berkenaan.
"Nampaknya Umno dalam keadaan yang sangat terdesak. Umno sudah tidak dapat kepercayaan rakyat sehingga mereka membawa orang luar daripada pimpinan parti mereka untuk meyakinkan rakyat tentang apa-apa yang didakwa selama ini.
"Jadi mereka bawa orang seperti Ummi Hafilda dan sebagainya. Untuk nak menimbulkan keyakinan rakyat kepada Umno. Jadi jelas bahawa dari segi kepimpinan Umno, sudah tak dapat lagi kepercayaan rakyat di negara ini,"ujar Mahfuz.

Mengulas lanjut mengenai kewibawaan Ummi Hafilda, Mahfuz menegaskan, rakyat lebih mengenali Ummi yang selama ini terkenal dengan peribadi angkuh, sombong
serta rendah akhlaknya.
"Mereka terpaksa bawa orang yang biarpun akhlaknya dipersoalkan seperti Ummi Hafilda ini, orang yang korup pemikiran dan korup akhlaknya. Dia hanya semata-
mata berdasarkan kepada ganjaran yang diberikan oleh Umno. Umno sanggup bayar berapa banyak pun asal boleh membantu umno mengembalikan keyakinan. Umno boleh bayar APCO, Umno boleh bayar juga kepada Umi Hafilda,"tambah Mahfuz.

Beliau turut menyorot peristiwa di mana konspirasi menjatuhkan Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada tahun 1998 yang turut disertai Ummi Hafilda serta pemimpin Umno yang jelas menampilkan ummi sebagai 'askar upahan' mereka.

"Saya percaya bahawa, bila mereka mengheret Umi Hafilda bermakna ini mengingatkan orang kepada isu satu ketika dahulu, iaitu isu di awal kes Datuk Seri Anwar
Ibrahim. Maknanya orang ingat itu satu konspirasi jahat termasuk kalangan pemimpin Umno.
"Ini menambahkan lagi keyakinan rakyat bahawa Umno sanggup buat apa saja untuk memburuk dan memfitnah orang bagi kepentingan politik mereka,"tambah Mahfuz.

Malam tadi kempen pilihanraya Kecil DUN Merlimau menyaksikan kehadiran Ummi Hafilda yang berkempen bagi pihak BN.

Seperti kebiasaannya, Ummi sekali lagi melemparkan tohmahan dan memfitnah Ketua Umum PKR dan abangnya sendiri, Azmin Ali dalam ceramahnya di Kampung Chinchin Hulu, Melaka.TVS

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....