Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 19 Januari 2011

Gempar !!! Rupanya Blogger Pro Umno Pun Dah Menyampah Dengan Rosmah Mansor

Imej "print screen " blog Paneh Miang yang menghentam Rosmah

Nampaknya penyokong Umno pun dah mula menyampah dengan Rosmah Mansor.Apa kata blogger pro Umno tentang Najib dan Rosmah,korang baca catatan dibawah ni yang dicilok tanpa edit dari blog http://paneh.blogspot.com/2011/01/suruh-rosmah-diam-sehingga-selesai-pru.html :

Rakyat hanya akan memberikan sokongan padu kepada Najib andai dia dapat menyelesaikan antara cabaran utama BN menjelang PRU-13 yang salah satunya ialah menjinakkan 'waris jari hantu' belaannya.

Kami sebagai rakyat sudah naik jelak dengan tindakan, arahan, kenyataan dan aksi-aksi terlampau 'SUAMI' Perdana Menteri Malaysia ke-6 yang saban hari memenuhi ruang media mengalahkan menteri kabinet sendiri.

Rakyat dah lama menganggap perempuan itu adalah Perdana Menteri sebuah negara Islam tak bertudung yang masih belum sedar orang dah lama bercakap pasal NKRA serta menganggap dia sebagai liabiliti kepada BN.

Semua media dan wartawan saban hari dipaksa membuat liputan serta memberi publisiti murahan segala aktiviti yang melibatkan Wanita Negori ini. Jadi Najib, mulai hari ini sehinggalah selesai PRU-13 nanti, kau pastikan wanita kesayangan kau tu jangan banyak songeh, dok ontok-ontok dan jangan asyik perabih duit rakyat sampai kementerian lain terpaksa dipotong bajet hanya semata-mata nak mengilaukan kembali 'Permata dia yang telah lama hilang'.
Terserahlah kepada kau Najib sebagai orang yang memikul tanggungjawab mendidik Rosmah Mansor. Pendokong kerajaan di bawah ni banyak lagi kerja lain nak buat, bukan 24/7 nak pertahankan Rosmah yang tak reti bahasa tu. Jangan nanti rakyat 'terpaksa' buat keputusan untuk mengajar PM dan 'SUAMI' di PRU-13 nanti.

Kalau Paklah boleh jatuh sebab KJ, tak mustahil kau Najib akan jatuh sebab Rosmah!

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....