Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 17 Februari 2010

Sekitar Himpunan Pemuda BN Di Kedutaan Australia





Nampaknya Khairy sekarang dah jadi beruk,masa Himpunan Bersih dulu bukan main lantang tuduh Demontrasi tak bertamadun la hingga sanggup beliau menuduh kami umpama beruk2 di jalanan dan ulasannya di petik TV3 dan di lihat jutaan rakyat Malaysia.Ambo antara puluhan ribu yang menyertai himpunan tersebut dan di panggil beruk oleh Khairy.Sekarang amacam nampaknya Khairy "tepuk dulang memercik ke muka".Tak kiralah apa tujuan himpunan tersebut yang pasti Khairy dan juak2nya pun dah jadi beruk ha..ha..ha.Kata orang tua tua,terlajak perahu boleh di undur terlajak kata buruk padahnya he..he..
Khairy pernah melebelkan Penunjuk perasaan Bersih sebagai "Beruk2 Di Jalanan" Allah Maha Besar,tuduhan Khairy nampaknya terkena ke muka sendiri.

Catatan Berkaitan Himpunan Pemuda BN Boleh Di Baca DI SINI

Tuduhan Blog Pro Khairy Kepada Peserta Himpunan Bersih DI SINI

1 ulasan:

azman kamarul berkata...

Wahai dunia..lihatlah dengan kepala dan matamu sendiri....inilah akibat meludah ke langit, akhirnya jatuh atas batang hidung sendri.

Lihatlah KETUA BERUK dan PENGIKUT-PENGIKUT BERUK sedang berdemonstrasi.Baguslah beruk-beruk sekelian.....mudah-mudahan apa yang beruk-beruk sekelian buat tu berjaya atau hanya mendapat kejian dari kerajaan Australia sahaja.

Tetapi sekurang-kuranganya orang yang menuduh para demonstran BERSIH dulu sebagai beruk nampaknya dah ada pesaing dari BERUK spesies baru.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....