Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 8 November 2009

Ahli Pas Setuju Data Kajian Pas Bantu Baiki Parti




Data yang mengejutkan oleh Dr Abu Hasan yang memaparkan statistik kelemahan Pas diterima dengan baik oleh ahli parti berkenaan.

Tinjaun TV Selangor di Markas Pas Taman Melewar,sewaktu Seminar Memperkasakan Parti diadakan,mendapati rata rata ahli pas bersetuju data yang dibentangkan dapat membantu Pas dalam memperbaiki kepincangan parti.

Bagi Zulkifli Mat Tam dari Pahang,beliau menganggap kajian yang dilakukan jelas menunjukkan keprihatinan pelbagai pihak terhadap parti yang disertainya dari tahun 1986.

“Ini menunjukkan Pas mendapat sokongan yang jitu, ini perkara yang positif, dan oleh itu, pucuk pimpinan akan mengkaji data ini untuk melakukan keputusan yang tebaik kepada Pas,” katanya.

Mohd Razali Ramli pula menyatakan,beliau sudah menjangkakan data yang dikeluarkan akan memaparkan kemerosotan dalaman parti.

“Data tu dah dijangka dan kami yang duduk diperingkat akar umbi ini tahu sejauhmana sokongan keperingkat akar umbi dan oleh itu dengan secepat mungkin kita perlu lakukan penambahbaikan,” katanya.

Dalam data yang dikeluarkan,turut menyentuh peranan Muslimah sebagai jentera terkuat parti ini.Hal ini disokong Aziah Mohd Saad,Naib Ketua Cawangan Masjid Tanah ,Melaka.

“Kami setuju dengan data tu dan kita akan buat kajian dan akan susun strategi dan dapatkan lebih badan muslimah untuk bantu kami dalam memperkasakan parti,” katanya.TVS

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....