Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 25 September 2009

Pas akan kembali gemilang di Kawasan Besut | Nizar News



dari kanan, Dr. Mujahid, Haji
iskandar dan Wan Azhar, dihujung sekalai Dato' Ustaz Hussein Awang


Haji Hassan, Timbalan YDP
Besut menyantuni kehadiran Dr. Mujahid


Jerteh, BESUT – PAS Kawasan Besut bertekad mengembalikan kegemilangan parti Islam tersebut di kawasan Besut dengan mencapai kemenangan dalam pilihanraya ke 13 akan datang.

Yang DiPertua PAS Besut Ustaz Wan Azhar Wan Ahmad berkata demikian ketika memberikan respon atas cabaran yang dibuat oleh Dr. Mujahid Yusuf Rawa ketika berucap di Majlis Eidul Fitri PAS Besut.

Beliau yang ditemui Buletinonline berkata, kehadiran dua tokoh dari Pantai Barat, Haji Iskandar Abdul Samad (Exco Kerajaan Selangor) dan Ahli Parlimen Parit Buntar itu telah menyemarakkan semangat juang dikalangan ahli dan penyokong PAS.

Pada masa yang sama, kata Ustaz Wan Azhar, orang ramai yang hadir amat brtuah kerana dapat mendengar dan memahami perkembangan dan isu politik terbaru dari dua negeri, Selangor dan Perak.

Sehubungan itu, Haji Iskandar yang juga Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor berkata, isu Selcat yang sedang hangat sekarang sebenarnya adalah isu remeh yang diperbesarkan oleh media.

Katanya, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim telah memanggil satu mesyuarat bagi mengambil kata sepakat dalam isu berkenaan.”InsyaAllah, ia akan dapat diselesaikan, satu mesyuarat yang melibatkan semua pihak akan diadakan pada Isnin ini (28 Sept), khusus untuk membincangkan isu Selcat,”katanya kepada Buletinonline.

Sebelum itu, Ustaz Wan Azhar dalam ucapan aluannya berkata, kunjungan yang tidak putus-putus orang ramai ke majlis tersebut menandakan satu isyarat yang jelas dari rakyat terhadap suasana dan perkembangan politik yang berlaku.

Buletinonline dimaklumkan, Majlis yang diadakan di pekarangan pejabat PAS Kawasan Besut tersebut telah dihadiri lebih 3000 orang pengunjung sejak jam 9.00 pagi hingga 1.00 tengahari.buletinonline

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....