Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 27 Julai 2009

Zamri lawan Nizar:Berita Lucu Dari Afrika ha..ha..ha..

Afrika belajar daripada Malaysia cara tangani rasuah
27/07/2009 5:14pm

KAMPALA 27 Julai - Malaysia telah berkongsi pengalamannya menangani rasuah termasuk menerusi penubuhan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dengan negara-negara Afrika dalam Dialog Perkongsian Pintar Global 2009 (Global 2009) yang sedang berlangsung di Munyonyo di sini.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, pengalaman Malaysia itu disampaikannya menerusi salah satu sesi dialog bersama ketua-ketua kerajaan yang menyertai Global 2009 hari ini.

"Kita beritahu mereka mengenai SPRM dan kita berpeluang berkongsi pengalaman bagaimana rakyat harus disedarkan tentang bahaya rasuah supaya ia dilihat sebagai sesatu yang jijik dan perlu disemai dalam jiwa masyarakat. Ini kita bincang secara terbuka," katanya.

Timbalan Perdana Menteri berada di sini untuk menghadiri Global 2009 di Munyonyo Commonwealth Resort dekat sini yang bermula semalam hingga esok. - Utusan

Ya berita lucu dari Afrika.Seperti ketam mengajar anaknya berjalan betul.Bagaimana mungkin seorang guru yang tak pandai membasuh beraknya sendiri ingin mengajar anak muridnya membasuh berak ha..ha.. ha..wooo.Malaysia yang masih bergelumang dengan isu rasuah termasuk yang berprofile tinggi ingin mengajar sebuah negara lain.Mana mungkin.Ketika PRK Manek Urai yang lalu berbagai kemudahan kerajaan termasuk syarikat GLC di gunakan.Semua orang tahu,woi bukankah itu juga rasuah untuk membeli undi.Sebagai warga Malaysia kita lebih mengetahui keadaan negara kita.Tepuk dada tanya selera.

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....