Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 22 Mac 2011

Fitnah Video Seks Anwar,Datuk T Berbohong ???

Kenyataan Datuk T yang dipetik Malaysiakini yang menyatakan hanya beliau yang memiliki rakaman terbabit-BACA DISINI ( Untuk Besarkan Klik Pada Imej )
The Malaysian Insider melaporkan rakaman Video terbabit dipertontonkan di Parlimen menerusi komputer riba seorang kakitangan Parlimen-BACA DISINI ( Untuk Besarkan Klik Pada Imej )

Dalam kes video seks yang didakwa membabitkan DS Anwar timbul satu persoalan.Dalam kenyataan yang dipetik Malaysiakini Datuk T menyatakan hanya beliau yang memiliki rakaman terbabit dan tidak akan menyerahkan pada pihak lain.

Sementara itu dalam perkembangan berkaitan The Malaysian Insider Melaporkan bahawa video terbabit telah dipertontonkan pada wakil rakyat Barisan Nasional (BN) dan pemberita-pemberita dari portal online milik Umno,melalui komputer riba milik seorang kakitangan Parlimen.

Nampaknya kenyataan Datuk T bahawa hanya beliau yang memiliki rakaman terbabit adalah tidak benar.Bedasarkan laporan The Malaysian Insider selain beliau seorang kakitangan Parlimen juga memiliki Video terbabit.

Mana satu yang betul ??? dan jika benar DS Anwar adalah individu dalam rakaman terbabit mengapa baru sekarang didedahkan ??? disaat2 Dun Sarawak dibubarkan,fikir fikirkanlah...

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DKB

2 ulasan:

otaklunyai berkata...

a Allah Ya Tuhan Kami. Engkaulah Penguasa Yg paling Agung dan yg Paling Berkuasa. Kami hamba2 Mu memohon perlindungan dari segala fitnah dan kezaliman oleh golongan yg sesat ini. Berilah kami Ketenangan dan Istiqamah bermunajat kepada Mu dalam menghadapi dugaan Mu ini Ya Allah. Sesungguhnya hanya dengan izin Mu Ya Allah segala fitnah dan kezaliman ini terjadi. Oleh itu Kami memohon agar kami dan keluarga kami diselamatkan dari segala bala ini.

Kembalikanlah segala fitnah dan kejahatan ini kepada mereka yg bertanggungjawab dan yg terlibat melakukannya agar menjadi pengajaran supaya mereka tidak kembali kepada Mu dengan dosa besar ini. AMIN YA RABBAL ALAMIN..

malaysiandotcom berkata...

Hahahahaha.mangkuk punyo mainan umno ni.berito org fasik ni seboleh2 nyo di ludah atas muko..muahahaha

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....