Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 30 Jun 2010

Adun Sri Muda, Batu Caves beri keterangan pada SPRM esok

SHAH ALAM, 30 Jun — Dua Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Selangor menerima notis pemeriksaan daripada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk tampil memberi keterangan di ibu pejabat SPRM di Putrajaya esok.

Pengarah Penerangan Selangor bagi pihak kerajaan negeri, Dr Badrul Amin Baharom (gambar) dalam satu kenyataan hari ini berkata dua ADUN terbabit ialah Suhaimi Shafie (Sri Muda) dan Amirudin Shari (Batu Caves).

Badrul Amin berkata kedua-dua ADUN berkenaan menerima notis itu pada Isnin meminta mereka untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 17(A) Akta SPRM 2009 iaitu memberi dan menerima suapan.

“Kedua-dua mereka akan hadir esok ke pejabat SPRM di Putrajaya kira-kira pukul 3 petang bagi membantu dan memberikan kerjasama sebaik mungkin kepada SPRM,” katanya.

Sementara itu, Suhaimi ketika dihubungi mengesahkan beliau menerima notis itu dan akan memberikan keterangan esok namun tidak tahu mengenai siasatan yang akan dijalankan.

“Ya, saya ada menerima notis itu dan akan memberi keterangan bersama peguam esok dan perkembangan lanjut mengenai tujuan saya dipanggil akan diumumkan kemudian kerana saya sendiri tidak pasti ia berkenaan kes apa sebenarnya,” katanya. — Bernama

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

fuyoooo....cepatnya SPRM buat kerja...KPI @ NKRA punya pasai ka @ sebab ADUN Pakatan yg kena tuduh

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....