Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 15 Februari 2010

Program Ziarah Pemuda Pas Besut

Sumbangan hamper di sampaikan Ketua Pemuda,Ust Zulkifli Kadir
Sumbangan beras di sampaikan Tim. Ketua Pemuda,Ust Kaspi Ismail
Sumbangan dari Dewan Pemuda Pas Kawasan Besut sebagai tanda prihatin pihak kami


Dewan Pemuda Pas Kawasan Besut telah melakukan Aktiviti Ziarah mangsa kemalangan motosikal dan kemalangan di tempat kerja membabitkan Kg Gong Bayor dan Kg Gong Bayor Dalam.Aktiviti yang di jalankan secara berkala dan mengikut keperluan ini di ketuai Ketua Pemuda sundiri Ust Zulkifli.Turut serta,Tim Ketua Pemuda Ust Kaspi,S/U Pemuda Syazani Razak,Bendahari Tuan Bakar,Ketua Pemuda Dun Kota Putera merangkap AJK Pemuda Besut Salizan Sulaiman dan AJK Pemuda Besut Aris Muhammad.Turut mengiringi kami Ketua Pemuda Cawangan terbabit.
Lawatan pertama kami membabitkan mangsa kemalangan langggar lari(rujuk gambar 1&2).Kami difahamkan mangsa di langgar ketika beliau menunggang motosikal pulang dari sekolah.Akibat kemalangan mangsa patah kaki kanan.Sementara dalam lawatan seterusnya kami menziarahi mangsa kemalangan di tempat kerja(rujuk gambar 3).Mangsa yang patah peha kanan ,terlibat kemalangan apabila di timpa kayu ketika cuba mengeluarkan bahan itu dari lori.

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sepatut nye tak payah lah ambil gambar,derma tu iklas ke? atau nak menunjuk nunjuk...kalau org lain dikata menunjuk nunjuk...

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....